Magazine Online 

10 reguli de baza pentru crearea unui magazin online

In zilele noastre tot mai multe persoane cauta o varianta cat mai usoara sau complexa pentru a avea profit. Ca prima solutie se afla magazinul online.

In acest articol va vom prezenta 10 reguli de baza pentru creearea unui magazin online.

 Pentru primul pas ar fi bine de stiut in ce domenii afacerea online merge mai bine. Daca deja aveti bine stabilit domeniu, nu mai trebuie altceva de facut decat sa creati un magazin online. Crearea unui magazin online consta in multe responsabilitati de care trebuie sa tineti cont.

1. Atragerea clientilor. Magazinele online au inceput sa fie foarte cautata si in Romania, de accea trebuie tot timpul sa fiti la curent cu noutatiile in lumea virtuala. Atragerea clientilor nu este usoara. Intai de toate trebuie sa te orientezi pentru produse cu o nota mai scazuta decat in comertul traditional. Produsele tale sa fie cat mai complexe si mai detaliate pentru a fi cat mai sigur clientul de ceea ce si doreste. Preturile sa fie reale.

2.Incarcarea rapida a paginilor web ale magazinului virtual. Daca un client acceseaza magazinul dvs. online si are nevoie de mult timp pentru a se conecta sau a finaliza o comanda, probabil el nu se va intoarce bucuros pe acest site. De aceea site-ul dvs. trebuie sa fie scurt si la obiect, sa contina doar articole de interes profesiunal si nu alceva. Reclame despre produsele din acel site si nu altele. Incarcarea site-ului cu diferite articlole care nu sunt benefice cresterii in vanzari, ingreuneaza accesarea acestuia.

3. Pentru succesul websait-ului comercial trebuie asigurata o garantie si siguranta. Aceasta consta in siguranta pe care o oferiti clientilor ca produsele sunt reale, ca site-ul dvs. este real si concret. Prima modalitate ar fii incercarea obtinerii unor acorduri de publicarea partenerilor ale firmelor de prestigiu, cum ar fii: Firmleor de curierat, banciilor cu care colaborati, sistemelor internationale de plata si multe altele. Daca un clinet vede acest lucru pe site-ul dvs. se simte in siguranta si acceseaza cu incredere site-ul.

4. Ofera informatii noi utilizatorilor. Fecvent gasim utilizatori care navigheaza nu doar pentru a comanda ceva, ci si pentru a se informa. De aceea este bine sa informatii utilizatorii despre ceea ce acordati in acel magazin online.

5. Modalitati de plata. Pe langa clasica modalitate de plata prin ramburs, oferiti clinetiilor mai multe modalitati de plata pentru a alegea ce-a mai convenabila pentru ei. De exemplu poate unora li se pare mai convenabil plata cu cardul, sau plata prin sms.

6. Bannere. O principana sursa de venit pentru administratea magazinului online este plasarea bannerelor. Aceste bannere sunt benefice pentru functionarea site-ului dvs, de accea sunt recomandate amplasarea unor link-uri ale unor site-uri apropiate de cel promovat de catre dvs.

7. Rabdarea clinetiilor. Nu abuzati de rabdarea unui utilizator, deoarece el poate sa devina client. La orice intrebare sa nu lasati sa treaca timp pentru a raspunde.

8. Plan de comunicare. Pentru ai informa permanent de noutatiile site-ului dvs. sau despre reclame, oferte si multe altele, trebuie sa aveti un plan de comunicare pentru a tine contactul permanent cu clientii existenti sau posibili clientii.

9. Nu improvizati. Descrierea magazinului online este foarte importanta, clientul inainde de a cumpara trece putin si peste descrierea site-ului, de accea este bine sa descrieti realitatea pentru o mai buna colaborare cu clientu.

10. Promovarea. Nu in ultimul timp, promovarea conteaza foarte mult.  O firma promovata are mut mai mult profit decat una ne promovata. Ce consta promovarea, trimiterea unor bannere catre firme care ar putea fii intereate de produsele tale.

Sfat: Intr-o afacere de succes trebuie investit, atat psihic cat si financiar.

Speram ca acest articol sa iti fie de folos pentru creearea unui magazin online.

Related posts